Хёоёунг хамтлагаасаа гарсан уу?

Уг ни би зөвхөн Хвамин ий мэдээг хийнэ гэсэн гэвж би чухал хёёунг ий жухал мэдэгэ хийнэ гэж хэлсэн бгаа. Дээрх зургийг харж бнуу энэ зурган дээр би захиралтайгаа ярилцсан миний дүү Т-ара агас гарсан ужраас би өөр хамтлагт орхоор боллоо гэж бижсэн бна. Би яг юу болснийн мэдкүү бн. Энэний тухай мэдээлэл гарвал шууд тавих болноо. Яамар ж бсан Риу ихрүүд маани бүр мөцөн ССМ ээс холбоогоо тасалж бх шиг бна. Хёоёунг Чанми 2 ийн Оронд Шаннон Виллиамс орох юм бнаа

6 comments on “Хёоёунг хамтлагаасаа гарсан уу?

  1. ene chin hwayoung yarij bga shde tegd anh t-arad orohoos umnu manai egch hyoyoung zahiraltai yariltsan teged hyoyoung : minii duu hwayoung t-ara -d iluu tohirno bi oor shine hamtlagt ori gej helsen gej bn shde tegehees hyoyoung hamtlagaa garagui

  2. aan ashgui deee hyoyoung hamtlagaasaa garsan bol yostoi sonin ym boloh bsan daa hwayoung hyoyoung hoeulaa hamtlagaasaa garsan geed l

Хариу үлдээх

